Projektmenedzsment

Projektmenedzsment

  • projektmenedzsmentProjekttervezés, -irányítás, -ellenőrzés, -dokumentálás
  • Erőforrástervezés, -koordináció, dokumentálás
  • Riportolások kialakítása, rendszeres riportforma tervezése, vezetői összefoglaló, ütemezés, státuszok, esetleges eltérés és korrekció kezelés, pénzügyi riport, Cash Flow riport
  • Rendszer egyeztetések koordinálása, feladatok követése, időközben felmerült, visszacsatolt új információk beépítése, szükség esetén átütemezések koordinálása

Változásmenedzsment

  • Tervezés, irányítás, követés, ellenőrzés, dokumentálás

Folyamatmenedzsment, működésfejlesztés

  • A jelenlegi működés feltérképezése
  • Erőforrás felmérés, tervezés
  • Kockázatkezelés
  • Üzleti folyamatok tervezése, fejlesztése,
  • Folyamat optimalizálás
  • Változás kezelés
  • Hatékonyság javítás
  • Új folyamatok bevezetésének támogatása